Правоохоронці застерігають громадян від шахраїв, що видають себе за працівників банківських установ
Аферисти працюють по такій схемі: спочатку телефонують та представляються працівником банку або служби охорони банку. Після цього, починають повідомляти вам про спроби здійснення атаки на ваш картковий рахунок, викрадення з нього коштів, або необхідності продовження дії кредитної картки чи підвищення кредитного ліміту на ній.
Для заволодіння вашими коштами їм необхідна наступна інформація: пароль від банківської картки; секретне слово, SMS-код, який прийшов на номер мобільного телефону, номер банківської картки, термін її дії, CVV2-код тощо.
Потім шахраї надсилають SMS-повідомлення про зняття коштів з рахунку і для того, щоб уникнути "атаки" на картковий рахунок, необхідно підійти до найближчого банкомату чи терміналу та рекомендують ввести спеціальну комбінацію та SMS-код, який прийде вам на номер. Однак, якщо виконати всі дії, шахраї заволодіють вашими коштами з рахунку.
Тому правоохоронці радять:
- ніколи нікому не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS-повідомленні;
- зателефонуйте на контактний номер вашого банку або особисто відвідайте установу та з’ясуйте чи дійсно відбувалася атака на вашу картку та чи потрібно її перевипустити;
- залиште заявку оператору, що з вашим картковим рахунком намагалися вчинити шахрайські дії та заблокуйте картку. Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном "банківський працівник" чи "представник мобільного оператора" – зателефонуйте у банк чи до оператора та з'ясуйте ситуацію.
Запам’ятайте: працівники банку або співробітники служби безпеки банку не мають права з’ясовувати або уточнювати особисті та банківські дані клієнта.
Ваша обачність та пильність убезпечить вас від шахрайських дій аферистів.
Якщо ж ви стали жертвою шахраїв, негайно звертайтесь на спецлінію 102