Новий підхід до навчання у Новоданилівській школі
Ми продовжуємо розповідь про те, як у навчальних закладах нашої об’єднаної громади реалізовується державна програма «Нова українська школа». З 1 вересня НУШ почала змінювати підхід до навчання учнів та вчителів початкових класів, мета якої – створити школу, у якій буде приємно навчатись. Як зазначив начальник відділу освіти Олександр Лука, цьогоріч всі першокласники нашої громади мають нові меблі, дидактичні матеріали. Вчителям стало набагато зручніше працювати, є спеціально обладнане робоче місце з персональним ноутбуком, принтером, ламінатором. В усіх школах є доступ до інтернету.
У Новоданилівській школі вчитель 1 класу Зубік Лариса Олександрівна на уроках використовує дидактичне обладнання НУШ. За допомогою цеглинок LEGO будують великі та малі літери, ділять слова на склади, визначають наголошений склад, проводять пальчикову гімнастику. Ознайомлення з друкованими буквами, розвитку мовлення, побудова речення – використовують «Алфавіт». На уроці математики під час вивчення складу чисел, будують цифри, геометричні фігури, визначають спільні і відмінні ознаки, також використовують мультифункціональний лічильний матеріал, що дає змогу краще засвоїти матеріал та закріпити вміння складати і обчислювати вирази. А ранкові зустрічі «Я учень», «Сонечко посміхнись» створюють позитивний настрій, гарні почуття і дарують один одному багато компліментів. Щодня діти працюють з календарем природи, вивчають дні тижнів, пори року, природні явища.
З метою пізнання навколишнього світу на уроках користуються збільшуваними пристроями, - це лупи і мікроскопи, які допомагають розгледіти крихітні об’єкти. Особливо сподобалось учням під час вивчення теми «Як упізнати осінь», «З чого складається світ» під мікроскопом розглядати гриби. На уроці «Я досліджую світ» використовують глобус, діти отримали знання про форму Землі, її обертання навколо своєї осі, що є причиною зміни дня і ночі. На уроках трудового навчання завдяки ЛЕГО розвивають мовленнєву ініціативу, образне мислення, творчу уяву, зв’язне мислення, також стимулюють креативність, розвивають дрібну моторику рук та уміння розв’язувати проблемні ситуації.