Відбулась нарада з питань організації роботи ЦНАПу
Сьогодні у приміщенні Казанківської селищної ради начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Людмила Тимощук провела робочу нараду з помічниками старост щодо створення Реєстру територіальної громади, здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання. Громада підключилась до Реєстру територіальних громад і зараз розпочинається робота щодо його наповнення. Наразі державою впроваджується реформа у сфері надання електронних послуг громадянам і в подальшому мешканці матимуть можливість отримувати довідки онлайн. Міністерство юстиції України планує надати доступ різноманітним державним органам та нотаріусам до цього реєстру та відмінити низку довідок, які на даний час доводиться збирати громадянам. Також розглядали низку актуальних питань в частині надання якісних адмінпослуг громадянам.
У нараді взяв участь завідувач Казанківським РС УДМС України в Миколаївській області Сергій Назаров, який поінформував про нормативно-правову базу щодо реєстраціїзняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, передбачених постановою КМУ від 2 березня 2016 року № 207. Розглядали конкретні випадки з практики щоденної роботи, та аналізували помилки, які виникають при заповненні щотижневої звітності. Поінформував про необхідність встановлення інформаційних куточків для громадян, та що стосується розмірів адміністративного збору за реєстраційні послуги. С. Назаров наголосив, що необхідно бути готовими до планових та позапланових перевірок стосовно організації надання таких послуг населенню, а також відповів на численні запитання учасників наради.
У робочій нараді також взяв участь регіональний координатор програми «U-lead з Європою» В‘ячеслав Голінський. Він провів тренінг з інформування та залучення мешканців громади до створення ЦНАП, надання адмінпослуг, а також повідомив про найближчі перспективи матеріально-технічного забезпечення початку роботи Центру надання адмінпослуг.