Звернення громадян cтаном на грудень 2019 року
Станом на грудень 2019 року до відділу освіти, молоді та спорту надійшло 7 звернень від громадян (на 4 менше в порівнянні з минулим роком). Вирішено позитивно – 7. Відповіді надано без порушення відведених термінів.
У зверненнях порушено питання: сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей (140) – 1, освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (170)– 1, праця і заробітна плата (070) – 1, інше (270) – 4. Повторні звернення – відсутні.
Особисті прийоми громадян протягом звітного періоду здійснювалися начальником відділу освіти, молоді та спорту відповідно до графіка, затвердженого наказом відділу освіти, молоді та спорту від 22.11.2018 № 85 «Про затвердження графіка проведення особистого прийому громадян начальником відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Казанківської селищної ради» відповідно до якого щосереди з 8.00 до 16.00 здійснювався особистий прийом громадян начальником.
За звітний період проведено 22 особистих прийоми начальником відділу освіти, молоді та спорту. На особистих прийомах порушувалися питання: фізичної культури та спорту – 2, освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 1, заробітна плата – 2, діяльність установ – 2, сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей – 1, інше – 14. Кожне питання вирішено позитивно та надано роз’яснення. Повторні звернення відсутні.
З метою покращення роботи зі зверненнями громадян у відділі освіти, молоді та спорту вживаються заходи щодо забезпеченням реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» шляхом створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості ознайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень; посилення контролю за ходом розгляду звернень громадян та дотримання термінів розгляду; притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, у тому числі до дисциплінарної, за неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян.
«Про стан роботи зі зверненнями громадян
за 10 місяців 2019 року»»
Доповідач: інспектор з контролю та діловодства Садова О.О.