Засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
8-9 січня фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру, практичний психолог Леся Кагдіна на запрошення навчальних закладів громади, а саме гімназій №1, №2, №4 стала учасником засідань команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП, які навчаються в цих закладах.
Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання у школі. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та допомагає вчителям організувати інклюзивне навчання.
В центрі уваги команди психолого-педагогічного супроводу є дитина, дотримання і відстоювання її інтересів, повага до індивідуальних особливостей, зберігання конфіденційності та недопущення дискримінації і порушення прав дитини. Досягти цього можливо лише у команді колективу школи із залученням батьків дитини з ООП, а також фахівців ІРЦ та іншої міжвідомчої співпраці.