A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Казанківська громада
Миколаївська область, Баштанський район

Як змінилось навчання у початкових класах Казанківської гімназії №2

Дата: 21.10.2020 13:14
Кількість переглядів: 34

У цій розповіді мова йтиме про те, як у Казанківській гімназії № 2 реалізовується державна програма «Нова українська школа». Як говорить начальник відділу освіти Олександр Лука, без сучасних пристроїв інформації, дидактичного матеріалу, копіювальної техніки неможливе проведення уроків в новій українській школі. Вони дають можливість зробити уроки цікавими, доступними для кожної дитини, вчать дітей креативності, спілкуванню, співпраці. Всім необхідним для реалізації цього освітнього проекту навчальні заклади громади забезпечила Казанківська селищна рада та відділ освіти її виконавчого комітету.

Як розповіла вчитель 1 класу Тупиця Тетяна Василівна, у своїй роботі з класом використовує оргтехніку. Комп’ютер та ксерокс дуже допомагають в організації роботи з учнями, також комп’ютер використовують для проведення презентацій, фізкультхвилинок. Користуються комплектом карток при вивченні цифр та букв, які Тетяна Василівна друкує для кожного учня на ксероксі. Це допомагає дітям краще запам’ятовувати графічний образ цифр та букв, розвиває просторові уявлення, фантазію, мислення, пам'ять, дрібну моторику. Роботу з картками вчитель проводить як індивідуально так і в групі. А для конструювання цифр і букв використовують м’які кольорові стрічки. Геоборд допомагає учням запам’ятовувати склад числа та образ букв. Це дошка для конструювання плоских зображень. Така іграшка розвиває когнітивні здібності дитини, просторове і асоціативне мислення, фантазію і творчий потенціал.

Вчитель 2 класу Соляник Наталя Іллівна вважає, що одним з основних завдань нової української школи є виховання вільної мовної особистості, готовності її до саморозвитку і неперервної мовної освіти. Саме на уроках читання та української мови вона застосовує дидактичний матеріал, таблиці і плакати. А це: навчання грамоти в таблицях, усна народна творчість, набір «Шкільна бібліотека», галявина ввічливих слів, веселкові правила, українські дитячі письменники. Це навчальне обладнання привертає увагу і діти краще запам’ятовують матеріал.

Головна мета з математики, - використовувати весь наданий матеріал на уроках для формування і розвитку усвідомлених міцних обчислювальних навичок, розв’язання задач, виразів, проблем математичного змісту відповідно до вимог програми з математики Нової української школи .

Під час проведення місячника з безпеки руху Наталя Іллівна використовує таблиці, щоб відпрацювати навички поведінки дітей, як учасників дорожнього руху . А для активного відпочинку учнів використовують настільні ігри: футбол, хокей, конструктори «Лего», м’ячі, скакалки.

Як говорить вчитель 3 класу Тельман Галина Олександрівна, відбулися зміни на краще в організації сучасного освітнього середовища. У шкільному житті зросла частка групової, ігрової, проектної і дослідницької діяльності. Крім мобільних робочих місць, які можна трансформувати для групової роботи, отримали наочні посібники, які спрямовані на розвиток дитини і мотивацію її до навчання. У Новій українській школі неможливо провести уроки без сучасних пристроїв інформації, копіювальної техніки , плазмового телевізора, які дають можливість зробити уроки цікавими, доступними для кожної дитини.

З метою розпізнання геометричних фігур у просторі, співвідношення геометричної фігури з об’єктами навколишнього світу, на уроках математики та предмета «Я досліджую світ» у навчанні використовують геометричні фігури. Для закріплення одиниць вимірювання часу: секунда, хвилина, година, доба використовують годинник.

На уроках «Я досліджую світ» учні користуються лупою, картою України, глобусом. Так вони краще спостерігають, розмірковують, порівнюють конкретні об’єкти за різними ознаками. Вчаться орієнтуватися на карті України, описувати віртуальну подорож до об’єктів культурної спадщини, знайомляться з сусідніми державами, мають наукове уявлення про форму Землі, її справжні розміри, розташування материків, світовий океан.

З метою закріплення одиниці вартості: гривня, копійка, співвідношення між одиницями вартості та закріплення одиниці вимірювання маси: грам, кілограм, співвідношення між одиницями вимірювання маси на уроках математики користуються грошовими одиницями та терезами.

Особливе пожвавлення відбувається, коли на уроках мови і літератури використовують ляльковий театр, адже усі діти полюбляють слухати казки, а ще більше опинитися у чарівному світі казки. І це дуже добре, що в початковій школі використовують такий вид навчання, адже діти імпровізують, імітують, грають, приміряють на себе улюблені ролі.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь