Психологічний, психолого-педагогічний та соціальний супровід інклюзивного навчання дітей з ООП
Сьогодні 4 березня 2020 року фахівцями комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Казанківської селищної ради було проведено круглий стіл «Психологічний, психолого-педагогічний та соціальний супровід інклюзивного навчання дітей з ООП», до участі в заході долучилися 12 осіб: практичні психологи, адміністратори закладів освіти Казанківського району.
В.о.директора ІРЦ Казанківської селищної ради Паланіч Наталія Іванівна провела ознайомчу екскурсію центром, представила фахівців центру: практичного психолога Кагдіну Лесю Олегівну та вчителя-реабілітолога Тотиш Марію Дмитрівну, а також розповіла про функції та завдання ІРЦ. Методист методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Дмитренко Анастасія Євгеніївна ознайомила присутніх із особливостями організації інклюзивного навчання у закладах освіти.
Леся Олегівна підготувала змістовну практичну частину, в яку було доцільно додано корисний теоретичний матеріал. Провела тест на знання інклюзивної мови, розглянули та розібрали ситуації, за допомогою яких вчилися давати психологічну характеристику розвитку дитини. Під час роботи із відео сюжетом психологи опрацювали ситуацію, не надаючи їй оціночних суджень, сформулювавши за побаченим характеристику дитини.
Приємним бонусом сьогодні стали папки з корисними інформаційними матеріалами, а саме: про функції і завдання ІРЦ, про особливості організації інклюзивного навчання у закладах освіти, про психологічні особливості дітей різного віку та психологічну характеристику розвитку дитини та зразок індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Висловлюємо щиру вдячність фахівцям Інклюзивно-ресурсного центру.