Казанківська громада
Миколаївська область, Баштанський район

Відбулось засідання постійної комісії з питань планування та обліку бюджету і фінансів, комунальної власності та соціально-економічного розвитку

Дата: 14.11.2018 11:12
Кількість переглядів: 1167

13 листопада 2018 року відбулось засідання постійної комісії Казанківської селищної ради   з питань планування та обліку бюджету і фінансів, комунальної власності та соціально-економічного розвитку, яке провів голова  постійної комісії  С. Дяченко. В роботі комісії також взяли участь Казанківський селищний голова О. Асмолов,  секретар селищної ради Л. Міненко, заступник селищного голови О. Шевчук, начальник відділу освіти, молоді та спорту О. Лука.  
Депутати обговорили проекти рішень порядку денного наступної 10  сесії сьомого скликання.
Про зміни до бюджету на 2018 рік, про затвердження Положення про діяльність конкурсної комісії для продажу об‘єктів малої приватизації, що належать до комунальної власності громади, про програму приватизації та відчуження об’єктів комунальної власності територіальної громади, про передачу залишків коштів спеціального фонду комунальній установі «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та  делегування повноважень Казанківської селищної ради на 2019 рік доповіла заступник селищного голови О. Шевчук.
Як поінформувала заступник начальника відділу інвестицій містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Л. Тимощук, для ефективного розвитку громади необхідно чітко визначити головні стратегічні цілі, яким необхідно слідувати для досягнення бажаного рівня розвитку та запропонувала підтримати проект рішення «Про затвердження  Стратегічного плану розвитку Казанківської громади на 2018-2020 роки».  
Також начальник відділу освіти, молоді та спорту детально прозвітував щодо використання коштів, спрямованих на утримання закладів загальної середньої освіти об‘єднаної громади в поточному році. Зокрема поінформував також, що для навчальних закладів придбали комплекти шкільних меблів для вчителів та школярів, комп‘ютерну техніку, канцтовари, холодильники, морозильні камери, електролічильники, вогнегасники, матеріали для проведення ремонтних робіт, кухонний посуд, а також провели ремонт автобусів для підвезення дітей до Троїцько-Сафонівського та Новоданилівського шкільних закладів. Протягом трьох місяців, з моменту прийняття у власність закладів загальної середньої освіти, на придбання та ремонти спрямовано майже 1,5 млн. гривень.
 Після обговорення члени постійної  комісії вирішили рекомендувати раді  розглянути  на пленарному засіданні запропоновані проекти рішень.
 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь